JOSPARLAR.KZ-Орта мерзімді және Қысқа мерзімді Сабақ Жоспарлар сайты

hacked by mohamed.xo

Ф. Оңғарсынова Қанат туралы хикая

Бекітемін:_____________М.С.Марданова

Директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары

Исатай ауданы, Зинеден селосы

Әдебиеттік оқу. Сабақтың тақырыбы:

Ф. Оңғарсынова Қанат туралы хикая

Мектеп: Ю. Гагарин атындағы орта мектеп
Күні:   03.03.2017жыл Мұғалімнің есімі: Базарғалиева Гүлбану Әбуқызы
Сынып:  4 Қатысқандар саны: 14        Қатыспағандар саны: 0
Сабаққа негізделген оқу мақсаты Оқушылардың жергілікті ақын Ф. Оңғарсынова туралы білімдерін жетілдіре отырып, өлең мазмұны бойынша түсінік беру.
Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар: Ф. Оңғарсынова туралы толық мағлұмат алып, оның өлеңдері мен негізгі тақырыптары туралы түсініп біледі.

Оқушылардың басым бөлігі: Ақын өлеңдерін талдай алады.

Кейбір оқушылар: Өлең мазмұнын түсініп, ақын ұйқастарын өлең шығаруда қолдана алады.

Тілдік мақсат Оқушылар:Өлең бойынша сатылай кешенді талдау жасай алады.

Негізгі сөздер мен тіркестер: Обал, ор-жарда, мүгедек, шымшылады, балапан, шынықты, қатерге, шекені, мәңгілік

Сыныптағы диалог/ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: Талқылауға арналған тармақтар:

1.Өлең не жайында жазылған?
2. Бала қанаты сынған балапанға қарап не ойлады?
3. Ақынның өлеңдегі айтайын деген ойы не?

4. Ата-аналарыңа қандай тілек айтар едіңдер?

Жазылым бойынша ұсыныстар:

Өлеңге үлгі бойынша сатылай кешенді талдау жасап жаз.

Алдыңғы оқу    Ата-ананы құрметтеу, ананың ұлылығы, ана мен бала махаббаты, ыстық сезімдері туралы біледі.

Жоспар

Жоспарланған уақыт Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз) Ресурстар
Басталуы

Психологиялық ахуал

(5 мин)

 

 

Ұйымдастыру

Топқа бөлу (2 мин)

 

 

Мағынаны тану

(5 мин)

Тренинг «Достық тілек»

 Психологиялық дайындық

Күн жарығын алақанға саламын,

Жүрегіме басып ұстай аламын.

Ізгі әрі нәзік, жарық, мейірімді,

Болып кетер сонда дереу жан-жағым.

Топқа бөлу: (Құстар суреттерінің қиындыларын құрастырып, топқа бөлінеді.)

Суретпен жұмыс:

— Суретте нені көріп тұрсыздар?
-Құстарды

Құстар туралы әңгіме өткізіп, «Құстар-біздің қанатты достарымыз!» деп қорытындылау  арқылы жаңа сабақтың тақырыбын шығарып алу.Ф. Оңғарсынова  «Қанат туралы хикая» өлеңі

Оқушылар шеңберде жиналып,бір-біріне достық тілек айтып, сабаққа сәттілік тілейді.

Құстардың суреттері

Ортасы

Ой қозғау

(10 мин)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Топтық жұмыс:

(5 мин)

 

 

 

 

Шығармашылық тапсырма:

(5 мин)

«Конверт сұрақ» әдісі  Фариза Оңғарсынова кім?
Дарынды ақын (1939-2014)1939ж дүниеге келген.
Атырау облысы, Исатай ауданы, Манаш өңірінде туған туған, жерлес ақын. Бірнеше кітаптардың авторы, поэзия, лирикалық өлеңдер.

Өлеңді оқыту: «Ортадағы қаламсап» әдісі

Сөздік жұмысын жүргізу. Сөз мағыналарын ұғындыру. Өлең мазмұны бойынша түсінік.

1.Өлең не жайында жазылған?

2. Бала қанаты сынған балапанға қарап не ойлады?
3. Ақынның өлеңдегі айтайын деген ойы не?

4.Өлеңге сатылай кешенді талдау жасау.

1-топ  Мақалдың жалғасын табады.

Ана сүтін ақтамағанды,

…          …    .

Әкеге қарап ұл өсер,

…        …    …    …   .

2-топ  Ребус шешеді.

3-топ  Өз ата аналарыңа тілек жазады.

1-топ  Ақын құстың екі қанатын кімдерге теңейді? (постер қорғау)

2-топ  Өлең мазмұны бойынша сурет салады.

Өз ата аналарыңа тілек жазады.

3-топ  Берілген ұйқастармен ана туралы өлең құрастырады.

 

Конверт ішіндегі сұрақтар

 

 

 

 

 

 

 

Оқушылардың қаламсаптары

 

 

 

 

 

 

А4  форматты парақтарға жазылған тапсырмалар

 

А3 форматтарын беру

Аяқталуы

 

Сабақты қорытындылау.

Бәрiмiз көзiмiздi жұмып, aтa — aналарымызды ойлaйық. Көз алдымызғa  атa — анaларымызды елестетейік. Мен сендерге сұрақ қоямын, сендер іштей сұраққа жауап дaйындaңдар
1) Сен ата — анaңды жақсы көресiң бе?
2) Сенің атa — анaң қандай адам?
3) Әкеңнің мiнезді, анаңның мінезі қандай?
4) Сені қалай еркелетеді?
2) Балалардың өлеңді оқу барысында қандай көңіл күйде болғанын анықтау.
1. Ренжідiк!
2. Таңқaлдық!
3. Өте қуaндық!
4. Aядық

«Серпiлген сауал» әдісі (доп лақтыру арқылы)

Кері байланыс алу

Оқыту үшiн бағалау және оқуды бағалау

«Бағдаршам» әдісін қолданамын

 

доп

Бағалау парақшасын қолданады

Бағдаршам суреті

смайликтер

Қосымша ақпараттар

Саралау-Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз?Сіз қабілеті жоғары  оқушыларға  тапсырманы  күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? Бағалау-Оқушы-лардың үйренгенін  тексеруді  қалай  жоспарлайсыз? Пәнаралық  байланыс

Қауіпсіздік және еңбекті  қорғау  ережелері АКТ –мен байланыс Құнды-лықтағы  байланыс

Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер,оқыту үшін  баға-лау және оқытуды бағалау,оқушылардың жас ерекшелікте-ріне сәйкес оқыту мен оқу,оқытуды басқару және көш-басшылық,таланты және дарынды балалардыоқыту,сыни тұрғыдан ойлануға үйрету, оқу мен оқытудағы ақпарат-тық –коммуникациялық технологияларды қолдану Жұптық, топтық жұмыс.«Алдын ала   болжау»,Түрткі сұрақтары,қайта бағыттау сұрақтары, Бес жолды өлең «Серпілген сауал», «Түртіп алу», «Конверт сұрақтары», «Ортадағы қаламсап» әдістері Әдебиеттік  оқу

(4-сынып ) оқулығы

Рефлексия

Сабақ  / оқу мақсаттары шынайы ма?

Бүгін   оұушылар  не біледі?

Сыныптағы  ахуал  қандай  болды?

Мен жоспарлаған  саралау  шаралары тиімді  болды ма?

Мен берілген  уақыт ішінде үлгердім бе?

Үйге тапсырма

         3 мин

Өлеңді түсініп оқу, жаттап алу. Мазмұнын басшылыққа ала отырып, «Асыл анам» тақырыбына шағын әңгіме жазу. Күнделіктеріне жазып алады
Бағалау

   5 мин

Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалаy Бағалау парақшасын толтырады.
Кері байланыс

2 мин

Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады

 

.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

QazCrypto.kz - Новости о криптовалютах в Казахстане
Следи за нами в FaceBook.
Все новые статьи и много уникального!
Спасибо, не показывайте мне эту штуку больше!
Суставтарыныз Ауырама?
Сабак жоспары
Друг, не уходи!