JOSPARLAR.KZ-Орта мерзімді және Қысқа мерзімді Сабақ Жоспарлар сайты

hacked by mohamed.xo

Ас дәмді болсын!

  Алматы қаласы, Алмалы ауданы, КММ «№79 гимназия»

Қазақ тілі мен әдебиеті пән мұғалімі Барлыбаева Лаура Тулеукелдиевна

Сабақтың тақырыбы: Ас дәмді болсын!

 

Пәні: қазақ тілі   

                                                    

Сілтеме: Оқулық, қосымша әдебиеттер Сынып: 5
Сабақтың мақсаты:

(білімділік, дамытушылық, тәрбиелік)

 

Оқушылардың тағамдарға байланысты мәлімет алуын, өткен сөздерді қайталауын ұйымдастыру. Оқушылардың осы тақырып төңірегендегі білім-білік, дағдыларын арттыру. Мәліметтерді есте сақтауға, жаңа сөздерді қолдануға  ықпал ету. «Ас дәмді болсын» модулі бойынша алған білімдерін жүйелеу.

Сабақта оқушыларды қызықтыратын, қабілетін арттыратын жағдай туғызу. Оқу үрдісін жаңаша ұйымдастыруда оқушылардың ойлау дағдыларын  жетілдіру, өздігінен білім алу процесінде бірлесе әрекет ету.

Астың пайдасы мен зияны туралы білуге, күнделікті өмірде сөйлесім дағдыларын қолдана білуге, салауатты өмір салтын қалыптастыруға шақыру.

Оқыту нәтижесі: ·         Тағамдар және олардың жасалуы туралы мәлімет алады;

·         Тағамдарға қатысты сөздерді сөйлеу тілінде қолдана алады;

·         Нанды қадірлеу керектігін сезінеді;

·         Сонымен қатар өз бетінше ізденуге, топта жұмыс істеуге үйренеді.

Түйінді идеялар: 1) Визуалды және ауызша түрдегі негізгі ақпарат балалардың ойлауына және олардың ой қорыту,  өзіндік түсініктеме беру қабілетіне ықпалын тигізеді.

2)  Балалардың жауабын бақылау, жазып алу мен талқылау сауатты оқытуға  ықпал етеді.

Сабақтың  түрі: Дәстүрден тыс сабақ  (рөлдік ойын сабағы)
Сабақтың типі: Білім, білік, дағдыны қалыптастыру сабағы
Сабақтың көрнекіліктері: Интерактивті тақтада слайдтар, суреттер, кеспелер
Сабақтың әдіс-тәсілдері: Рөлдік ойын, сөйлесім, топтық жұмыс, сипаттау, жазылым
Сабақ барысында нені ұстанамыз? —          Бір-бірімізді тыңдаймыз!

—          Пікірлерімізді сыйлаймыз!

—          Уақытты тиімді пайдаланамыз!

—          Тапсырмаларды бәріміз орындауа тырысамыз!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақтың барысы: Мұғалімнің әрекеті Оқушының әрекеті

 

Күтілетін нәтиже

 

І. Ұйымдастыру бөлімі

 

Амандасу, түгендеу.

сабаққа дайындау.

 

Амандасу.

Сабаққа қажетті құралдарды әзірлейді. (1 мин)

 

Сабаққа әзірлігін, жұмысқа даярлығын ұйымдастырады.
I.Қызығушылықты ояту

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  III. Мағынаны тану

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

IV. Ой толғаныс

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

V. Бекіту

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Бағалау.

 

Топқа бөлу

Оқушыларды  топқа бөлу.

 

 

Психологиялық ахуалды қалыптастыру

«Сәттілік тілеу» (2 минут)

 

Үй тапсырмасын тексеру:

 

Сөздік жұмысы, ас мәзірін дайындау.

 

 

Ой түрткі:« Балалар біз дастарқанда отырғанда біз бір-бірімізге не деп айтамыз?» деген сұрақты тастау, жауаптарды тыңдап, сабақтың тақырыбын ашу.

 

Жүргізуші:

—          Сәлеметсіздер ме құрметті қонақтар! «Ас дәмді болсын» бағдарламасына қош келдіңіздер!

—          Біздің демеушіміз «Балмұздақ» кафесі.

—          Ал сарапшыларымыз – қонақтар.

—           Бүгін біздің сабағымыз мынандай кезеңдерден тұрады:

1 кезең – «Таныстыру»

2 кезең – «Дүкенде»

3 кезең – «Дәмді және тез»

4 кезең – «Суреттер сыр шертеді»

5 кезең – «Түсін мені»

6 кезең – «Сарапшылар бағасы»

Олай болса, бүінгі кішкентай аспазшылар өздерін таныстырып кетсін.

 

І кезең «Таныстыру»

(Екі топтың аспазшылары өздерін қысқаша таныстырады. Менің атым — … Мен 5-сыныпта оқимын…)

 

Жүргізуші:

—          Сіздер  бүгін қандай тағам дайындайсыздар?  (5 Е)

—          …………..

—          Олай болса біздің дүкеннен азық-түлік сатып алсаңыздар болады.

 

2 кезең – «Дүкенде»

(Оқушылар дүкенге барып өздеріне қажетті заттарды сатып алады.) Екі топ кезектесіп дүкенге барады.

Сатушы (өз сөзімен жарнама жасайды)

 

Жүргізуші: Біздің аспазшыларымыз тағамдарын дайындай  берсін.

Қалған қонақтарымызбен ойын ойнай тұрайық.

 

4 кезең – «Суреттер сыр шертеді»

 

4 сурет 1сөз деп аталады.

Мысалы: шелпек, бауырсақ, нан, шақ-шақ суретін көрсетеміз.

Жауабы: ұн….

Айран, ірімшік, құрт, қаймақ – сүт

Шай, күн, от, желдеткіш – ыстық

Бала, кәмпит, балмұздақ, шырын – тәтті

 

5 кезең – «Түсін мені»

 

Бір оқушы шығады, теріс қарап тұрады. Оқушылар суретті сипаттап береді. Мысалы; алма – домалақ, дәмді, ол қызыл, сары болады….

 

Жүргізуші:  «Ойлан, тап»  Ал енді, біз жұмбақ шешіп көрейік.

1)      Өзі ащы, бірақ дәмді етер асты. (тұз)

2)      Түсі аппақ,

Тысы қатты-ақ.

Екі түрлі уызы,

Жесең тәтті-ақ, (жұмыртқа)

3)      Аспан түстес сұйық,

Әр кім ішер сұйық. (Су)

4)      Ұрмай-соқпай жылатады,

Әркім бірақ ұнатады. (пияз)

 

 

Жүргізуші: — Ал біздің аспазшыларымыз да өз жұмысын аяқтады. Не дайындаған екен бәріміз бірге тамашалайық,  бағасын берейік.

 

І топ аспаздары не дайындағандары туралы айтады, тағамдарын  ұсынады.

ІІ топ аспаздары да өз тағамдары туралы айтады.

Дастарқанқа тағамдар қойылады.

 

Жүргізуші: Бізге қонаққа дегустатор келген екен. Ортаға шақырайық.

Дегустатор тағамдардың дәмін көреді, бағасын береді.

Жүргізуші: Рахмет, Илья мырза.

Енді келесі кезеңіміз

6 кезең – «Сарапшылар бағасы». Олай болса, сөз өздеріңізде сарапшы-қонақтар.

 

 

 

 Әрбір оқушы  топқа бөлінеді.(1мин)

 

 

Оқушылар сыныптастарына бүгінгі сабаққа тілектерін ауызша айтады.

(2мин)

 

 

 

 

 

 

 

Тақырыппен танысады

 

 

 

 

Тапсырмалармен  танысады

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Лексикалық минимумды қолданады, айтады, қайталайды, пысықтайды.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Қарапайым сөйлесім.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқушылар грамматикалық лексикалық тақырыпты бекітеді

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2-3минут

Өз әрекетінің нәтижесін бағалайды.

 

Әр оқушы өз жұмыс тобымен қарым – қатынас жасайды, жауапкершілігі қалыптасады.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Іс — әрекеттің дамуына керекті шарттарды анықтайды, маңызын анықтайды.

Өз ойларын ұсына отырып түсіндіреді өз қарым-қатынастарын дәйектейді.

 

 

 

Түсінуге және нақтылауға арналған тапсырмалар мен сұрақтарға топ болып жұмыс жасап, өз ойларын айтады.

 

 

 

Топтық жұмыс тапсырмаларына сәйкес тапсырманы өздеріне берілген әдісті қолдана

отырып, жұмыс жасайды.

 

Жауаптар тыңдалып, талқыланып, нақтыланады. Өзгелердің ойымен танысады.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Өздерінің және өзге оқушылардың іс- әрекеттерінің күшті және әлсіз жақтарын көрсетеді.

VI. Үйге тапсырма 1)      Оқулық бойынша қайталау, сөздік , сөйлесім дайындау

 

Рефлексия ККК күнделігі (көңіл-күй күнделігі)

 

 

  Олай болса әрбір сабақта үйренгенді ұғып алайық, уақытты босқа жібермейік!

 

QazCrypto.kz - Новости о криптовалютах в Казахстане
Следи за нами в FaceBook.
Все новые статьи и много уникального!
Спасибо, не показывайте мне эту штуку больше!
Суставтарыныз Ауырама?
Сабак жоспары
Друг, не уходи!