Сабақ жоспарлар сайты 2022-2023ж

Қысқа мерзімді жоспар.Көлік түрлері

Павлодар облысы,
Ақсу қаласының дарынды балаларға арналған мамандандырылған гимназиясының тарих және география пәні мұғалімі Альдекенова Анар Толыбайқызы
Сынып:9
Пәні:Қазақстанның экономикалық және әлеуметтік географиясы
Сабақтың тақырыбы: § 37-38 Көлік түрлері
Сабақтың мақсаты:
-Көлік кешені және олардың түрлері туралы нақты білімді өздігінен меңгере отырып, географиялық байланысты аша білу;

Оқушыларды сыни тұрғыдан ойлауға, еркін сөйлей білуге, өз ойын жеткізе білуге, ортақ шешім шығаруға баулу;

– танымдық белсенділіктерін арттыру, алған білімін тәжірибеде қолданып, болжам жасау біліктіліктерін дамыту.

Сабақ түрі: жаңа сабақ

Модульдер: АКТ, СТОү, ТжДОЖ, ОЖЕСО, оқыту және оқудағы жаңа тәсілдер,оқытудағы  басқару және көшбасшылық, оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.

Әдіс-тәсілдер: Проблемалық оқыту, жұптық, топтық, «Таным таразысы» «Бірге ойлаймыз»,кескін картамен жұмыс, Венн диаграммасы, «Ақпараттағы ақаулық» , пікір алмасу әдістері.

Дереккөздер: Оқулық, Қазақстанның Әлеуметтік-экономикалық географиясы. 9 сынып. Интербелсеңді тақта, проектор, Қазақстанның  атласы, Қазақстанның экономикалық картасы, флипчарт, стикер, маркерлер, бағалау парағы.

Оқыту нәтижесі: Сын тұрғыдан ойлау арқылы тақырып мазмұның меңгерді, топтық диалогта өз ойын еркін жеткізіп, ортақ шешім шығаруға үйренді, танымдық белсенділігі артты, білімін іс жүзінде қолданып, іскерлік қабілеттері дамыды.

Сабақтың кезеңдері уақыт Кіріктірілген модульдер Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
Ұйымдастыру кезеңіҮй тапсырмасын сұрау 3 мин  

АКТ,  СТОү

Өткен тақырып бойынша «Таным таразысы» презентациясы арқылы білімдерін тексеру. Оқушылар сұрақтарға жауап бере отырып, өткен сабақтағы, Сарыарқа тақырыбындағы білімдерін еске түсірді (1-2 слайд).
Білу  3 мин АКТ, СТОү, ОЖЕСО,    Таным Таразысы тапсырмасы  арқылы (3слайд) жаңа сабақ тақырыбына шығуға және сабақ мақсатын айқындауға жетелеймін.Осыдан сипаттама жоспары арқылы бүгінгі сабақта нені оқып үйрену керекпіз? Ортақ тапсырма беріледі Сабақ мақсатын айқындады.  Ортақ  тапсырманы орындады.
Түсіну  17 мин оқытудағы жаңа тәсілдер,  оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, басқару және көшбасшылық  Топтық «Бірге ойлаймыз» диалог арқылы мына тапсырманыорындауға бағыттаймын:1-топ: Құрлық көлігіне сипаттама беру сипаттама беру

2-топ: Су және әуе көліктері

3-топ: Құбыр және электрондық көліктер. Байланыс

Топ басшысына бағалау критерийлерін беремін:

Тақырып бөлігі бойынша берілген тапсырманы сипаттай алды- 1 ұпай,

Шығармашылығын көрсете алды- 1 ұпай,

Тапсырма бөліктерін бір-бірімен байланыстыра алды-1 ұпай,

топ жұмысына белсене қатысты-1 ұпай.

Атлас карталарымен жұмыс жасай алды-1 ұпай.

Оқушылар топтық жұмыс барысында берілген тапсырманы орындады. 1-топ: Құрлық көлігіне сипаттама беру2-топ: Су және әуе көліктері

3-топ: Құбыр және электрондық көліктер. Байланыс туралы айтты.

Топ көшбасшысы топ мүшелерінің жұмысын бағалайды.

бас бармақпен формативті бағалады.

Қолдану  5 мин АКТ,  оқытудағы жаңа тәсілдер Кескін картаға Темір жол, су, құбыр жолдарын түсіруге тапсырма беремінКескін карталарын алмастырып, бірін-бірін бағалау

 

Кескін картамен жұмыс жасайдыБірін-бірін бағалайды (8слайд).
Талдау  5 мин ДжТОЖ , диалогтық оқыту, оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау. Диаграмма толтыру, қателікті табу, орын басу тапсырмаларыӨздерін балдық шкаламен қателері бойынша бағалайды

 

  Диаграмма толтыру, қателікті табу, орын басу тапсырмаларын орындайды
Жинақтау  5 мин АКТ, оқытудағы жаңа тәсілдер,  оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, «Ақпараттағы ақаулық» әдісін пайдаланып (13 слайд),Білімдерін жинақтауға  бағыт –бағдар беремін.

Әрбір топ өздері сипаттаған тақырып бөлігі бойынша 50 пайыз ақпаратты параққа жазады, ол парақтарымен алмасады, келесі топ түсіп қалған ақпаратты косу керек.

Әрбір топ өздері сипаттаған тақырып бөлігі бойынша 50 пайыз ақпаратты параққа жазды, ол парақтарымен алмасты, келесі топ түсіп қалған ақпаратты қосты.
БағалауРефлексия

 

5 мин + 2 минут ДжТОЖ,оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау  Темір жол картасын пайдаланып, Жезқазғаннан Қызылордаға дейін теміржолмен ойша жүріп көр. Сенің пойызың қандай темір жол тораптарын басып өтеді? Ондай сапар уақыт жөнінен қолайлы ма? Бұл қалалардың арасындағы теміржол қатынасын жылдамдату үшін не істер едің?  Оқушылар топтасып, өз пікірлерін дәлелдеді.Қорытынды жасады, мақсатқа жеткендігі жайында айтты (15 слайд). Үй тапсырмасын жазып алды (16слайд)бағалау парағын толтырып, тапсырады.

Стикерлер арқылы кері байланыс білдіреді.

Үй тапсырмасы Өз облысының кешеніне талдау жасау
Следи за нами в FaceBook.
Все новые статьи и много уникального!
Спасибо, не показывайте мне эту штуку больше!
Друг, не уходи!
Друг, не уходи!