JOSPARLAR.KZ-Орта мерзімді және Қысқа мерзімді Сабақ Жоспарлар сайты

Сабақ жоспарлар сайты 2019-2020ж

Жиындарды салыстыру. Тең жиындар

Қысқамерзімді жоспар

Пән:Математика

Сынып:1 А

Батыс Қазақстан обл, Орал қаласы,

№ 42 «Ақ ниет» гимназиясы

Күні: Мұғалімніңаты-жөні :

Аяшев Айзада Туремуратовна

Сабақтың тақырыбы:

Жиындарды салыстыру. Тең жиындар

Қатысқандар:24

Қатыспағандар: саны: 0

 
Ұзақ мерзімдегі оқу мақсаты 1.4.1.3 заттар жиындарын жұп құру арқылы салыстыру; тең жиындарды, бос жиынды анықтау.

1.4.1.1 екі жиынның қосылуын және жиын бөлігін жоюды көрнекі түрде  бейнелеу.

Сабақмақсаттары Барлық оқушылар:жұп құру арқылы нысандар  жиындарын салыстырады,  тең және тең емес  жиындарды ажырата алады.

Көптеген оқушылар:жиындарды (жиынның қосылуын және жиын бөлігін жоюды) теңестірутәсілдерін қолданады.

Кейбір оқушылар: сыныптан, мектептен немесе өздерін қоршаған ортадан тең  және тең емес жиындарға мысал келтіре алады.

Бағалаукритерийлері *Заттаржиынынжұпқұрастыраотырыпсалыстырады.

* Теңжиындардыанықтайды.

* Екіжиындыбіріктірудежәнежиыннанбөлігінайырыпалудаэлементтеріннақтыкөрсетеді.

Сөздікқор

 

Пәнге тән лексика мен терминология: тең жиындар

Диолог пен жазуүшінпайдалысөздер мен сөзтіркестері:

Талдауға арналған сұрақтар:

«Екіжиындысалыстырғанданеніескеруқажет?»

«Жиындартеңбе?»

«Жиындардықалайтеңестіругеболады?»

(«Тең» «=»)  немесе («Тең емес» «=/») таңбалары

Құндылықтардыдарыту

 

Жұптық, топтықжұмыстардыорындауарқылыұқыптылыққа, тәртіптілікке, бір-бірінеқұрметкөрсетугетәрбиелеу. Сабаққабайланыстыдеректіматериалдарарқылыөмірбойыбілімалуұғымынқалыптастыру.
Денсаулықжәнетехника

қауіпсіздігінің  сақталуы

Сергітусәті. «Атомдар мен молекулалар» сергітусәтінұйымдастырубарысындаоқушылардыңбір-біріне кедергі жасап, аяқтарын басып, бір- бірін соғып қалудан сақтау. Интерактивті тақтаны уақытымен пайдалану. Оқушылар жазу кезінде партада түзу отыру.
Пәнаралықбайланыстар Сауаташу – Сабақтыңбасындаоқушылардышаттықшеңбергежинап, өткенсабақтыпысықтаумақсатындаалфавиттегіәріптерді, дауысты, дауыссыздыбыстардыпайдалану.

Дене шынықтыру– сергіту сәтінде қимыл-қозғалыс жаттығуларын жасайды.

АКТ қолдану дағдысы (сабақта қолданылатын болса көрсетіңіз) Көру  арқылы жиынның элементтерінің тең немесе тең еместігін ажыратуға  дағдыландыру,өзін -өзі тексеру арқылы өз -өзіне деген сенімділігін арттыру.
Алдыңғымеңгерілген білім

 

Жиын- ортақ белгісі бар заттар жиынтығы екендігін біледі. Жиынды құрайтын заттар жиынның элементтері деп аталатынын   біледі. Егер екі жиынды біріктірсе жаңа жиын пайда болатынын айта алады.
Сабақбарысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақта жоспарланған іс-әрекет 

 

Ресурстар
Сабақтыңбасы

Кіріспе бөлім

3мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10 мин

 

І.Оқушылардың зейінін сабаққа аудару.

а) Психологиялық дайындық.(Шаттық шеңбері )

Қолыма алып, күн жарығын,

Жүрегіме басып ұстай қаламын.

Жарық және нұрын шашып, айналам,

Болып кетер сонда дереу жан- жағым.

ә) «Миға шабуыл» Пән/ бай: Сауат ашу

(С.Ұ) «Қарапайым  сұрақтар»

Кәне, балалар, күннің артындағы геометриялық фигураларға  қарайықшы,  ішінде нелер бейнеленген? (әріптер)

– Бұл әріптер нені құрайды? (алфавит)

– Өткен сабақпен байланыстырсақ, алфавит нені құрауы мүмкін? (жиын)

Жиын дегеніміз не? (ортақ белгісі бар заттар жиынтығы)

Осы әріптерден не құралады? (дыбыс)

– Дыбыстардың қандай түрлері бар? (дауысты дыбыс, дауыссыз дыбыс)

– Осы дыбыстар алфавит жиынының несі болады? (элементтері)

– Менің оң жағыма дауысты дыбыстар, сол жағыма дауыссыз дыбыстар болып жинала қойыңыздар. (о. ж)

– Бұл жиынның  элементтері  барлығы бірдей ме?

(жиындарды салыстырып, кетеді)

Енді тек қазақ тіліне тән әріптер мен қазақ тілі және орыс тілі алфавитінде де кездесетін әріптер болып бөлініп тұра қояйық.

(осы жиындарды салыстырып кетеді)

– Егер екі жиынды біріктірсе не пайда болады?

Енді алфавиттің реті бойынша тұрайық.

(А,ә,б,в,г,ғ,д,е,ё,ж,з,и,й,к,қ,л,м,н,ң.о)

ҚБ: Мұғалім: «Жарайсыңдар!», «Өте тамаша!» деген сөздермен кері байланыс жүргізіледі.

 

Енді  қолдарымыздағы күннің артында өрнектер берілген, сол өрнектің мәні бойынша топтарға бөлінеді. 

1 топ-А деңгейі Мәні 3-ке теңболатынөрнектер

2 топ-В деңгейі Мәні 4-ке теңболатынөрнектер

3 топ-В деңгейі Мәні 5-ке теңболатынөрнектер

4 топ-С деңгейі Мәні 7-ке теңболатынөрнектер

 

( Сынып 4  топқа бөлініп отырады. Топ ішінде өзара ынтымақтастық қарым-қатынас орнығады.)

 

 

(С.Ұ) «Бір минут» әдісі бойынша жұмыстану. 

Қалыптастырылатын дағдылар:  ақпаратты басқару;  өзін өзі басқару;  ойлау.

Жалпы  бұл әдіс оқушыларда оқылған материалдан түйінді, басты ақпаратты іріктей білу дағдыларын қалыптастыруға көмектеседі, сондай-ақ белсенді тыңдау дағдысын дамытады.

Экранға назар аударту.

Мына жиындарды салыстырыңыздар

Жиын неше элементтен тұрады және  элементтері қандай?

 

 

 

Мына жиындарды салыстырып,  ұқсастықтары мен айырмашылығын айту.

Жиын неше элементтен тұрады және  элементтері қандай?

– Жиын элементтері тең болу үшін не істеуге болады?

 

ҚБ: Мұғалім: «Бәрекелді!», «Бүгінгі сабаққа барлығыңда жақсы қатысады деп ойлаймын.!» деген сөздермен кері байланыс жүргізіледі.

Міне, жиындар тең және тең емес жиындар да болады екен.

Мана сабақ басында сіздер тең емес жиындарды көрсеттіңіздер. Ал, сіздердің топта отырғандарыңыз қандай жиынға жатады?

Сабаққа қатысты деректі материалдар

Егер екі немесе одан да көп жиындағы элементтер саны тең және барлығы бірдей элементтерден тұратын болса, ондай жиындарды тең жиындар деп атайды. Жиындарды салыстырғанда міндетті түрде олардың қандай элементтерден тұратынын, сондай-ақ жиындағы элементтер санын есепке алу керек. Жиындарды дұрыс салыстыру үшін бір жиынның элементіне екінші жиыннан өзіне тең болатын жұпты таңдау керек. немесе («Тең емес» «=/») таңбалары

(оқу мақсатын хабарлау)

Интербелсенді тақта, күн бейнесі.

 

 

 

 

А,ә,б,в,г,ғ,д,е,ё,ж,з,и,

й,к,қ,л,м,н,ң.о

 

 

 

 

 

 

 

 

А,ә,е,ё,и,о

Б,в,г,ғ,д,ж,з,й,к,қ,л,м,н,ң,

 

Ә,қ,ғ,ң

А,б,в,г,д,е,ё,ж,з,и,й,к,қ,л,м,н,о

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Интер белсенді тақта («Тең» «=»)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(Тең емес «=/»)

Сабақ ортасы

Негізгі бөлім

5мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3мин

 

 

 

 

 

 

5мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқулықпен жұмыс 110-111бет тапсырмалары

«Құпия» әдісі бойынша жұмыстану.

Қалыптастырылатын дағдылар: ойлау, шешім қабылдау;

проблеманы шешу; бірлескен жұмыс.

Жалпы  бұл әдіс құпияны табу, шешім қабылдау немесе уақиғаның болжалды түсініктемелерін қарастыру үшін оқушылардың проблемаларды шешу және шешім қабылдау дағдыларын пайдалануларына ықпал етеді. Бұл тапсырмадан кейін жауап алу жүргізілу керек. Бұл тәсіл оқушыларға мәселені білу және түсіну негізінде дәйекті айғақтар, нақты дәлелдерді келтіруге мүмкіндік береді.

(С.Т)Топтық жұмыс (Анықтаушы сұрақтар)

А. «Тап және салыстыр»

– Берілген заттардан қандай жиындар құрауға болады?(жиын құр және салыстыр)

В. «Сана және салыстыр»

Жиындарды элементтер саны бойынша салыстыр.

Қойынкітапша (блокнот) тең болу үшін не істеу керек?

В.

Жиындар тең бе? (жиындарды теңестіреді)

Оларды қалай теңестіруге болады?

-С. «Ойластыр және салыстыр» 

Сыныптан, мектептен немесе өздерін қоршаған ортадан тең  және тең емес жиындарға мысал келтіру.

 

(ҚБ:Топтар бір- бірін тексереді. 1топты 2топ «Қол шапалақтау» арқылы  тексереді, 2топты  3топ «Бас бармақ»  арқылы тексереді, 3топты  4топ «Смайлик» арқылы  тексереді, 4топты 1топ «Отшашу»  арқылы тексереді, соңынан мұғалім:  «Барлығыңда тапсырманы ойдағыдай орындап шықтыңдар», «Берілген тапсырманы мұқият қарап, түсініп орындау керек» деген сөздермен кері байланыс жүргізеді.)

 

(Ө) Дәптермен жұмыс 

Дәптердің 105- жұмыс парағындағы  тапсырманы өз бетімен орындайды.

1.      Жиындарды салыстыр.

2.      Олардың арасына(«Тең» «=») ,(Тең емес «=/») белгілерін қой.

3.      Артық элементтерді сызып, жиындарды теңестір.

ҚБ:(Жұмыстың жауабын интербелсенді тақтадан шығару арқылы оқушы өз -өзін тексеріп, дәптердегі «Баспалдақ» белгісі бойынша бағалайды.)

«Жарайсыңдар!» деген сөзбен мұғалім  кері байланыс жүргізіледі.

 

Сергіту сәті.  «Атомдар мен молекулалар»

Осы сергіту сәтін жасау арқылы оқушылар екі екіден жұптасып, сол жұптары бойынша отырады.

 

 

 

 

(С.Ж) Жұппен жұмыс.

 «Үшіншісі артық» әдісі бойынша жұмыстану.

Қалыптастырылатын дағдылар: ойлау, шешім қабылдау;

проблеманы шешу; бірлескен жұмыс;  ақпаратты басқару.

Жалпы «Үшіншісі артық» – пайдалы әдіс, оны тақырыпты бастапқы зерделеу кезінде немесе білімін бекіту тәсілі ретінде тақырыпты талқылаудың кез келген бөлігінде қолдануға болады. Бұл әдіс оқылатын салаға қарай оқушыларды сөздердің, сөйлемдердің, идеялардың, адамдар мен заттардың сипаттамасы туралы ойлануға итермелейді. Оқушылар осы заттардың арасындағы кез келген қарым-қатынасты тереңірек түсініп, оларды тиісінше жіктей білу үшін, олардың арасындағы ұқсастықтар мен айырмашылықтарды анықтайды.

1. А. 1-2 жұп «Шығарып көр»

Жиындарды қалай теңестіруге болады?

2. А. 11-12 жұп  «Салыстырып көр»

Берілген жиындарды салыстырып, теңестір.

3. В. 9-10 жұп  «Байқап көр»

Қоңыздардан тең және тең емес жиындарды тап.

4.В. 3-4 жұп  «Орындап көр»

Берілген жиынға тең болатын жиындарды ата.

А) 1,3,5,7,16     Ә) А, Л, Д, М, К

5.C.5-6 жұп  «Тауып көр»

Берілген жиынға тең  емес болатын жиындарды тап.

А) 1,3,5,7,16     Ә) А, Л, Д, М, К

6.С. 7-8 жұп  «Атап көр»

Берілген жиынға тең  емес болатын жиындарды ата.

А) ана, әке, ұл, қыз  Ә) қыс, көктем, жаз, күз

 

ҚБ: «Жұбыңа бірсөз таңда» әдісі бойынша тексереді.

«Сендер жарайсыңдар!»

«Сендердің жұмыстарыңа біздер қанағаттанамыз!»

«Сендердің  мүмкіндіктерің бұданда зор!»

«Келесі жолы дұрыстап ойлан!»-, деген сөздермен кері байланыс жүргізеді және жұмыстарына смайлик салу арқылы бағалайды.

«Өзара тексеру» (жұптар бір –бірінің жұмыстарын алып,  алмастырып тексереді.

Мұғалім: «Сіздер бір- біріңді әділ бағаладыңдар деп ойлаймын» -, деген сөздермен кері байланыс жүргізеді.

(Әркім өз топтарына барып отырады)

(Ө) Дәптермен жұмыс 

Дәптердің 106- жұмыс парағындағы  тапсырманы өз бетімен орындайды.

1.      Элементтердіқосып, жиындардытеңестір.

2.      Теңжиындардысызықпенқос.

ҚБ:Топта отырғандар сағат тілі бойынша бір бірінің жұмыстарын тексереді. Дәптердегі «Баспалдақ» белгісі бойынша бағалайды.)

Мұғалім:«Берілген тапсырманы  өте жақсы өз беттеріңмен орындадыңдар» , «Келесіде дұрыстап ойланып жаз», «Келесіде қатесіз орындайсың деген ойдамын»-, деген сөздермен кері байланыс жүргізіледі

Қалыптастырушы бағалаудың тапсырмалары.

1-тапсырма

Екі жиынның элементтерінен жұп құрастырыңыз. Оларды салыстырыңыз.

Дескриптор: білім алушы

– жиындардың элементтерін жұптайды;

– >, <, = таңбаларын қолданып, жиындарды салыстырады.

 

2-тапсырма

Жиындардың элементтеріне мұқият қараңыз. Артық элементін алып тастау

Арқылы берілген жиындарды теңестіріңіз. Жиындарды атаңыз.

Дескриптор: білім алушы

– жемістер жиынындағы артық элементті анықтайды;

– жиындарды атайды.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқулық 110 бет

 

 

 

 

Оқулық 111 бет

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

105жұмыс парағы

Интер белсенді тақта

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқулық 111 бет

Параққа жазылған тапсырма

 

 

Қоңыздар суреті

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Смайлик суретін қою

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Қалыптастырушы бағалаудың тапсырмалары.

Сабақтың соңы

Қорытынды бөлім

3 мин

Рефлексия

«Көп нұсқалы жауаптарды қажет ететін сұрақтар»  әдісі бойынша сабақты «Тир» әдісі арқылы

 қорытындылап, бағалау.

– Бүгінгі сабақ түсінікті болды ма?

– Сабақ сіздерге ұнады ма? Несімен ұнады?

Түсінікті болса, қиындық болмаған болса, қолдарындағы күнді жасыл тирге жапсырады.

– Бүгінгі сабақ түсінікті болды,  бірақ қиындық тудырған тапсырмалар болды ма?Қандай?

Қиындық болған болса қолдарындағы күнді  сары тирге жапсырады.

-Сабақтан түсінбей, қиналған кездерің болды ма?

Қиналып, түсінбеген  болсаңдар  қолдарындағы күнді  қызыл тирге жапсырады.

Соңынан тирге жапсырылған күндерді санап, салыстыру арқылы жиынды қорытындылау.

Күн бейнесі,

Тир смайлик

 

түсіндім

 

қиындық

тар кездесті

 

түсінбедім

 

 

Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз?

Жұптық жұмыс, топтық жұмыс, өздік жұмыс, тыңдалым, айтылым.

Топтық жұмыс

А. («Тап және салыстыр»)

В. («Сана және салыстыр»)

С. («Ойластыр және салыстыр»)

деңгейіндегі тапсырмалары ұсынылады.

Жұптық жұмыс

А.1-2 жұп  («Шығарып көр»)

А.3-4 жұп  («Салыстырып көр»)

В.5-6 жұп  («Байқап көр»)

В.7-8 жұп  («Орындап көр»)

С.9-10 жұп («Тауып көр»)

С.11-12 жұп («Атап көр»)

оқу мақсаттарына негізделген тапсырмалар  ұсынылады.

Өздік жұмыс

Дәптердің 105-106 жұмыс парағы

тыңдалым және айтылым (сабаққа қатысты деректі материал, тапсырмалар бойынша жүйелі жауап береді),

оқылым («Тап және салыстыр» тапсырмасын, дәптердегі тапсырмаларды оқиды),

жазылым (топтық жұмыстарын, дәптердегі тапсырмаларды жазып орындайды)

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін  тексеру жоспарыңыз?

Қалыптастырушы бағалау

 

1. ҚБ: Мұғалім: «Жарайсыңдар!», «Өте тамаша!» деген сөздермен кері байланыс жүргізіледі.

2. ҚБ: Мұғалім: «Бәрекелді!», «Бүгінгі сабаққа барлығыңда жақсы қатысады деп ойлаймын.!» деген сөздермен кері байланыс жүргізіледі.

3. ҚБ: Топтар бір- бірін тексереді. 1топты 2топ «Қол шапалақтау» арқылы  тексереді, 2топты  3топ «Бас бармақ»  арқылы тексереді, 3топты  4топ «Смайлик» арқылы  тексереді, 4топты 1топ «Отшашу»  арқылы тексереді, соңынан мұғалім: «Барлығыңда тапсырманы ойдағыдай орындап шықтыңдар», «Берілген тапсырманы мұқият қарап, түсініп орындау керек» деген сөздермен кері байланыс жүргізеді.)

 

4. ҚБ: (Жұмыстың жауабын интербелсенді тақтадан шығару арқылы оқушы өз -өзін тексеріп, дәптердегі «Баспалдақ» белгісі бойынша бағалайды.)

Мұғалім:«Жарайсыңдар!» деген сөзбен мұғалім  кері байланыс жүргізіледі.

 

5. ҚБ: «Жұбыңа бір сөз таңда» әдісі бойынша тексереді.

«Сендер жарайсыңдар!»

«Сендердің жұмыстарыңа біздер қанағаттанамыз!»

«Сендердің  мүмкіндіктерің бұданда зор!»

«Келесі жолы дұрыстап ойлан!» -, деген сөздермен кері байланыс жүргізеді және жұмыстарына смайлик салу арқылы бағалайды.

«Өзара тексеру» (жұптар бір –бірінің жұмыстарын алып,  алмастырып тексереді.

Мұғалім: «Сіздер бір біріңді әділ бағаладыңдар деп ойлаймын» -, деген сөздермен кері байланыс жүргізеді.

 

6. ҚБ: Топта отырғандар сағат тілі бойынша бір бірінің жұмыстарын тексереді. Дәптердегі «Баспалдақ» белгісі бойынша бағалайды.)

Мұғалім: «Берілген тапсырманы  өте жақсы өз беттеріңмен орындадыңдар» , «Келесіде дұрыстап ойланып жаз», «Келесіде қатесіз орындайсың деген ойдамын»-, деген сөздермен кері байланыс жүргізіледі

7. ҚБ: Дескриптор арқылы бағалау.

8. Рефлексия

«Көп нұсқалы жауаптарды қажет ететін сұрақтар»  әдісі бойынша сабақты «Тир» әдісі арқылы

 қорытындылап, бағалау.

– Бүгінгі сабақ түсінікті болды ма?

– Сабақ сіздерге ұнады ма? Несімен ұнады?

Түсінікті болса, қиындық болмаған болса, қолдарындағы күнді  жасыл тирге жапсырады.

– Бүгінгі сабақ түсінікті болды,  бірақ қиындық тудырған тапсырмалар болды ма?Қандай?

Қиындық болған болса қолдарындағы күнді  сары тирге жапсырады.

-Сабақтан түсінбей, қиналған кездерің болды ма?

Қиналып, түсінбеген  болсаңдар  қолдарындағы күнді  қызыл тирге жапсырады.

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

Сергіту сәті.  «Атомдар мен молекулалар» сергіту сәтін ұйымдастыру барысында оқушылардың бір-біріне кедергі жасап, аяқтарын басып, бір- бірін соғып қалудан сақтау. Интерактивті тақтаны уақытымен пайдалану. Оқушылар жазу кезінде партада түзу отыру.

Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу (Гарднердің жиындық зият теориясы) түрінде болуы мүмкін.

Саралау уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез келген кезеңінде қолданыла алады

 

АВС деңгейіндегі тапсырмалары ұсынылады

Бұл бөлімде оқушылардың сабақ барысында үйренгенін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдеріңізді және бағалау тапсырмасының дескрипторларын жазасыз Денсаулық сақтау технологиялары.

Сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет түрлері.

Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары.

 

Сандық техникаларады қолдануда қауіпсіздік шараларын еске түсіру және сақтау

Сабақ бойынша рефлексия

 

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта дифференциация дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

 

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. 
 
Жалпы баға

 

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы даойланыңыз)?

1:

2:

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?

 

 

 

Следи за нами в FaceBook.
Все новые статьи и много уникального!
Спасибо, не показывайте мне эту штуку больше!
Друг, не уходи!
Друг, не уходи!