JOSPARLAR.KZ-Орта мерзімді және Қысқа мерзімді Сабақ Жоспарлар сайты

Сабақ жоспарлар сайты 2019-2020ж

Аралас сандарды қосу.Аралас сандарды азайту.

Қысқа мерзімді жоспар

 

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 5.2A Жай бөлшектерге амалдар қолдану. Мектеп:Бәйгетөбе мектеп – балабақша кешені
Күні:25.08.2017 Мұғалімнің аты-жөні:Ибағалиева Гүлханым Бауыржанқызы
Сынып: 5 Қатысқандар саны:20 Қатыспағандар саны:0
Сабақ тақырыбы Аралас сандарды қосу.Аралас сандарды азайту.
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 5.1.2.20

аралас сандарды қосу және азайтуды орындау;

Сабақ мақсаттары Барлығы оқушылар: аралас сандардың анықтамасын біледі; аралас сандарды қосу тәсілін орындай алады

Басым көпшілігі: аралас сандардың қосу тәсілдерін есеп шығару кезінде қолдана алады

Кейбір оқушылар: Аралас сандарды қосу   қасиеттерін пайдалана отырып ізденіс есептерді шешеді

  Бағалау

критерийлері

Білім алушы

•  Аралас сандардың қосындысын табады

 

Оқушылар, егер:

·         Бөлшектерді ортақ бөлімге келтіре білсе,

·         Бөлшектерге толықтауыш көбейткіштер таба білсе,

·         Аралас сандардың бүтін санын және бөлшетерін қоса алса, мақсатына жетеді

Тілдік  мақсаттар Оқушылар :

– жай бөлшектерге арифметикалық амалдар қолдану алгоритімін түсіндіре алады;

Пәнге тән лексика мен терминология:

-арифметикалық амалдар алгоритімі;

Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:

-бөлімдері бірдей аралас сандарды қосу үшін,…керек;

-бөлімдері әртүрлі аралас сандарды қосу үшін,… керек;

.

Құндылықтарды дарыту

 

 

Мәіңгілік елдің 5 – ші құндылығы: Жалпыға бірдей еңбек қоғамы. Жалпыға бірдей еңбек қоғамы – қазақстандықтарды әлеуметтік жұмыспен қамтудың ең маңызды шарттарының, өмір сапасын тұрақты жақсарту және өмірлік әлеуеттерін толықтай ашу кезені. Oқу, өз бeтiмeн aқпaрaтты тaбу, жaғдaйды тaлдaу және саралау, жaңa жaғдaйлaрғa икeмдeлу, мәсeлeлeрдi қoю жәнe шeшiм қaбылдaу, топтa жұмыс iстeу, өз жұмысының сaпaсынa жaуaп бeру, өз уaқытын ұйымдaстырa бiлу, өзгелердің уақыты мен пікірлеріне құрметпен қарау
Пәнаралық байланыстар   Қазақ тілі, дене шынықтыру, информатика
Алдыңғы  білім

 

Жай бөлшектермен аралас сандар туралы түсініктері; «дұрыс бөлшек» және «бұрыс бөлшек» ұғымдарын білу; натурал сандарды көбейту және бөлу дағдылары;бөлшектерді қысқарта алу;бөлшекті ортақ бөлімге келтіру;аралас сандарды бұрыс бөлшек түрінде  және керісінше жазу;натурал санды бұрыс бөлшек түрінде жазу.
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

 

Ресурстар
Сабақтың басы

(5 мин)

 

Ұйымдастыру : А. «Әр елдің салты басқа…»

Әр елдің салты бойынша амандасу.

1.      Қазақ қол алысу

2.      Жасөспірімдер­­-қол көтеру

3.      япондар- екі қолын қосып, иілу

4.      финдар-білекпен

5.      бразилия- оң қолын иыққа қойып

6.      сингапур- аяқпен

7.      африкада- арқамен

Сабақтыңтақырыбы мен мақсатытаныстырылады;

Ә. «Өрмекшінің торы» әдісі»

Оқушылар шеңбер құра тұрады, бір-біріне жіпті бере отырып өткен тақырып бойынша бір түйінді сөйлем айтады. Ең соңғы оқушы өз түйінді сөйлемін аяқтағаннан кейін, кері жіпті жинай отырып, бүгінгі сабаққа тілегін айтады. Сабақтың мақсатын айтамын

 Б.«Төртбұрыш » тәсілі

    Бұл әдісті топқа бөлу үшін қолданамын. Тапсырманы орындауға барлық оқушылар қатысады. Бұл саралаудың қарқын тәсілін  қамтамасыз етеді.Оқушыларға үлестірмелі қағаз беремін, ол қағаздағы есепті шығарып жауабына сәйкес жауап жазылған топқа барып отырады.  Бұл тапсырманы орындау барысында критериалды бағалау жүріп отырады. Осылайша 4 топқа бөлінедіҚосуды орындаңдар.

 

8 + ;     12 + ;      4  + 2 ;    11  + 13 ;

Ж:  8 ;     12 ;     6 ;     25 ;          

Дескриптор: Білім алушы

–          Натурал сан мен жай бөлшекті қосуды біледі;

–          Аралас сандарды қосуды біледі;

–          Бұрыс бөлшекті аралас санға айналдырады;

Ұй тапсырмасын тексеру: № 446(1),447(1,3)

В. «Лездеме» әдісі

Бұл әдіс арқылы үй тапсырмасын интербелсенді тақта бойынша тексеремін. Оқушылар шапшаңдыққа жұмыс жасайды.

№ 446(1)

a= ; b= ; c=  болғанда a+ b– c өрнегiнiң мәнiн табыңдар

a+ b– c =  +  –  =

№ 447(1,3)

 

1)      x+

x =

x =

x =

 

3) (

(

 

(

x =                                                                                   x =

Дескриптор: Білім алушы

–          Шапшаңдықта жұмыс жасай алады;

− есеп шартына сәйкес санды өрнек құрастырады;

− бүтін бөліктермен амал орындайды;

− бөлшек бөліктерімен амал орындайды;

− дұрыс жауабын табады

 

 

 

 

Үлестірмелі қағаздар,

 

 

 

 

 

 

 

 

Интербелсенді тақта

 

 

 

 

 

 

 

карточкалар

 

 

 

 

 

интербелсенді тақта

 

Сабақтың ортасы

(10 мин)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

17 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7 мин

«Ойлан, ақылдас, бөліс» тәсілі.Тапсырмалар бойынша әрбір оқушы жеке жұмыс жасау арқылы өз ойын қорытып, топ болып пікірлерімен бөліседі.  (әр топқа есеп беріледі) сабақты қалыптастыру үшін.ТЖ

Амалды орындаңдар:

1 топ

a) +2  ;

b) 3 +2 +2  .

2 топ

а) 6 +3  ;

b) 1

Дескриптор: Білім алушы

– бөлімдері әртүрлі аралас сандарды қосады;

2-тапсырма (екі топқа бірдей) ЖМ

Теңіз деңгейінен 784  м көтерілген таудың төбесінде, биіктігі 38  м мұнара тұрғызылған. Мұнара төбесінде биіктігі 3  м найзағай тартқыш орналасқан. Осы найзағай тартқыштың ұшы теңіз деңгейінен қандай биіктікте тұр?

Дескриптор: Білім алушы

− есеп шартына сәйкес санды өрнек құрастырады;

− бүтін бөліктермен амал орындайды;

− бөлшек бөліктерімен амал орындайды;

− дұрыс жауабын табады.

Кері байланыс Talk Partners
«талқылау бойынша серіктестер»

СЕРІКТЕСІҢІЗБЕН ТАЛҚЫЛАҢЫЗ:

Ø  Не нәрсе оңай болды?

Ø  Не нәрсе қиын болды?

Не білгіңіз келеді?

 

 

Сергіту сәті

Сергітусәті:

«Күнніңшуағы».

А4форматтықағаздытөбелерінеқойып, мұғалімніңнұсқаулығымен: дөңгелек, оныңшеттеріне 10 үшбұрыш, ішіне 2 кішкенедөңгелек, 1 жарты шеңбер 1 кесіндісалуғатырысады,сондашуағыншашып, күліптұрғанкүнніңсуретісалынады. Жақсыкөңіл-күйменсабақтыжалғастырады.

«Кім жылдам» әдісі

Оқулықпен жұмыс: Аралас сандарды қосу ережесін қолдану ретінде оқушыларға бірнеше тапсырмалар беру. Топтағы әр оқушыға екі тапсырманың бір-бір есебінен беріледі. Бірінші топ екінші қатарды, ал екінші топ үшінші қатарды орындайды. Ортаға осы тапсырмалардың дескрипторлары беріледі. Оқушылар осы дескрипторлар арқылы бірін-бірі бағалайды. Оқушылар басқа сыныптас оқушыларды бағалау шеберліктерін дамытады. ЖЖ

А-тапсырмасы

№456 Өрнектiң мәнiн табыңдар:

 

=

 

2) 4  =

 

3) 5  =

 

4)   4

 

Дескриптор: білім алушы

-натурал санды аралас санға қоса алады;

-бөлімдері бірдей аралас сандарды қоса алады.

В-тапсырмасы

№457(2 қатар, 3 қатар). Қосындының мәнін табыңдар

=

 

5) 5

 

8) 38

 

3        қатар

3) 5

6)      6

9) 6

 

Дескриптор: білім алушы

–  бөлімдері әртүрлі аралас сандарды қоса алады.

 

  Ізденіс есеп

Оқушылардың ерекшіліктерін ескере отырып деңгейлік тапсырмаларды ұйымдастырдым .

С-тапсырмасы (Кейбір оқушыларға)

472. Бiрiншi күнi 5 га, екiншi күнi бiрiншi күнге қарағанда   га артық ауданнан астық жиналды. Үшiншi күнi астық бiрiншi және екiншi күндерi жиналған ауданнан  га артық жиналды. Үш күнде барлығы қанша гектар ауданнан ас тық жиналды?

473. Анасы 2700 тг-ге 6 ас қасық, ал 2200 тг-ге 8 шай қасық сатып алды. Ас қасық пен шай қасық бiрге қанша тұрады?

 

Дескриптор: білім алушы

-есеп шартына сәйкес санды өрнек құрастырады;

-бөлшек бөліктермен амал орындайды;

-бөлшектерді салыстырады;

-дұрыс жауабын табады.

 

Кері байланыс

Ø  Мен оқытудың қай сатысында тұрмын?

Ø  • Нәтижеге қалай қол жеткіземін?

Ø  • Кемшіліктерімді жою үшін не істеуім

қажет?                          

 

 

Қалыптастырушы бағалау жұмысы.

Оқушының аты-жөні:
Сыныбы: 5 «     »                             Күні:
Оқу мақсаттары:

Аралас сандардың түрін ажыратады;

Аралас сандарды қосудың ережесін біледі және қолданады;

Аралас сандарды азайтудың ережесін біледі және қолданады.

№1. Аралас сандарды анықтаңыз:

№2. Тракторшылар бригадасы бірінші күні барлық учаскенің   екінші күні  ал үшінші күні қалған 220 га жерді жыртып шықты. Учаскенің ауданы неше гектар болады?

№3. Қосуды орындаңыз:   .

№3. Азайтуды орындаңыз:  5-  .

№4. Завод 150 тоңазытқыш жасап шығарды. Осы тоңазытқыштардың     ауруханаларға, ал қалғанының  балабақшаларға жіберілді. Қанша тоңазытқыш балабақшаларға жіберілді?

 

Дескриптор: білім алушы

-бөлімдері бірдей аралас сандарды қоса алады.

-натурал санды аралас санға қоса алады;

-бөлімдері әртүрлі аралас сандарды қоса алады.

-қосындының мәніндегі бөлшек бөлік бұрыс жай бөлшек болғанда, оның бүтін бөлігін айыру арқылы есепті шығара алады.

 

Үйге тапсырма: §24, №456,460

Интербелсенді тақта

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Математика

Оқулық

А.Е.Әбілқасымова

Т.П.Кучер,

З.Ә.Жұмағұлова

Алматы «Мектеп» 2017

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Карточкалар

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Математика

әдістемелік нұсқау.

А.Е.Әбілқасымова

Т.П.Кучер,

Алматы «Мектеп» 2017

 

Сабақтың соңы

6 мин

«SMS» әдісі. Қағаздан жасалған ұялы телефондарға оқушылар   сабақтың қалай өткенін және қаншалықты  жемісті болғанын  досына SMS – арқылы жазып    білдіреді. стикер
Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
Саралау тәсілдерінің  ішінен  қарқындау  тәсілі:  жылдам жұмыс істеу, қосымша тапсырмалар орындау. Кейбір  оқушыларға жеке көмек көрсету.Барлық оқушылар бағытталған нұсқау бере отырып, олардың әрқайсысының өздерінен не күтілетіндігін түсінгендеріне көз жеткізу. Бағалау критерийі бойынша өзін- өзі бағалау, жұптар, топтар бірін-бірі бағалайды. Оқушыларға сұрақтар қою арқылы кері байланыс жүргіземін. Мұғалімнің қалыптастырушы бағалау жүргізіледі. Сабақ кезенінде слайдқа қарағандықтан «көз жаттығуын» жасатамын.
Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. 
Оқу мақсатына жеттім, сабақта сарал жүргізілді, уақ сақталды.
Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

 

2:

 

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

 

2:

 

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?

 

 

 

Следи за нами в FaceBook.
Все новые статьи и много уникального!
Спасибо, не показывайте мне эту штуку больше!
Друг, не уходи!
Друг, не уходи!