JOSPARLAR.KZ-Орта мерзімді және Қысқа мерзімді Сабақ Жоспарлар сайты

Сабақ жоспарлар сайты 2018-2019ж

Жеңіл атлетикаға қатысамын

Алматы қаласы, Алмалы ауданы, КММ «79 гимназия»

Қазақ тілі мен әдебиеті пән мұғалімі Мұқұлбекова Жанар Ержанқызы

Алматы қаласы, Алмалы ауданы, КММ «79 гимназия»

Қазақ тілі мен әдебиеті пән мұғалімі Мұқұлбекова Жанар Ержанқызы

 

Пәні: Қазақ тілі Сыныбы: 7

 

Сабақ тақырыбы: Жеңіл атлетикаға қатысамын
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтемер) 7.Т2. Тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну, ақпараттың өзектілігін анықтау.
7.О1. Кесте, диаграмма, сызба, шартты белгілер түрінде берілген ақпаратты түсіну, қолдана білу.
7.ТБ1.3. Буын үндестігін, дыбыс үндестігін жазба, ауызша жұмыстарда анықтай алу.
Сабақтың мақсаттары: Барлығы: Тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну, ақпараттың өзектілігін анықтайды.
Көбі: Буын үндестігін, дыбыс үндестігін жазба, ауызша жұмыстарда анықтай алады.
Кейбірі: Кесте, диаграмма, сызба, шартты белгілер түрінде берілген ақпаратты түсіну, қолдана біледі.
Күтілетін нәтижелер: Қазақ тілінде спорт түрлерін атайды, спортшылар жайлы ақпарат береді.
Жаңа сөздер: Жарыс, жеңіл, ауыр, мектепшілік, иелену
Сабақта қолданылатын материалдар: Интерактивті тақта, слайдтар, А4 парағы, маркерлер, плакат, түрлі түсті қарындаштар мен фломастерлер
Оқыту әдістері: Әңгімелеу, сипаттау, түсіндіру, сұрақ-жауап, «Көңіл күйді анықтау» тренингі, фотоколлаж, жұптық жұмыс
Дереккөздері: Әдістемелік құрал, дидактикалық материалдар, сөздік.
Тапсырмалар:

Сабақ барысындағы мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:

Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу Мұғалім «Көңіл күйді анықтау» тренингінің негізінде сабақ басында оқушыларға А4 парағы мен маркерлер таратады. Оқушылар параққа маркермен өзінің көңіл-күйін сипаттайтын сурет (смайлик) ( күліп немесе езу тартып тұрған, қабағы түюлі, бейтарап т.б.) салады.
Өткен сабақты тексеру Үй тапсырмасын тексереді. Кемшіліктерді анықтайды, түзетеді, бағалайды. Тапсырманы айтады, тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді.
Ортасы

І. Қызығушылықты ояту

 

Оқушылардың жаңа сабаққа деген қызығушылығын ояту мақсатында тақырыпқа қатысты слайдты көрсетеді. Суреттерде не бейнеленгендігін сипаттап берулерін сұрайды. Слайдты қарайды, өз ойларын айтады.
ІІ. Мағынаны тану 1.Сөздікпен жұмыс. А)Мұғалім интерактивті тақтадан тақырыпқа қатысты жаңа сөздермен таныстырады, аудармасын айтады. Оларды оқиды, оқушыларға қайталатады.

 

Тыңдалым. Оқылым. Жаңа сөздерді тыңдайды, қайталайды. Айтылым. Дұрыс айтылуымен ауызша жаттығу жүргізеді.
2. Мәтіналды жұмыс.

А) Айтылым. Оқулықтағы 1-тапсырманы орындатады.

Айтылым. Кестені толтырады.
Ә) Жазылым. Оқулықтағы 2-тапсырманы орындатады. Жазылым. Сурет бойынша мәтін құрайды.
3.Мәтінмен жұмыс. А) Тыңдалым. Оқылым. Оқулықтағы 5-тапсырманы орындатады. Тыңдалым. Оқылым. Мәтінді тыңдайды, оқиды, негізгі ақпаратты анықтайды.
4. Сергіту сәті. Күнделікті сергіту жаттығуын жасатады.

 

Сергіту жаттығуын жасайды.

 

5.Мәтінсоңы жұмыс. А) Жазылым. Оқулықтағы 7,9-тапсырманы орындатады. Сөйлемге үш нұсқада сұрақ қояды, жұмбақты шешіп, суретпен сәйкестендіреді.
ІІІ.Ой толғаныс Жұптық жұмыс. Оқулықтағы 8-тапсырманы орындатады. Айтылым. Суреттер бойынша  әңгімелеседі.
ІV. Бекіту «Есте сақта!» айдарымен берілген сөйлемдерді оқиды, талдатады. Сөйлемдерді оқиды, талдайды.
V.Бағалау Формативті бағалау. Мұғалім оқушылардың бағалауы бойынша қорытынды ойды өзі айтады. Оқушыларға аты-жөндері жазылған өзара бағалау парағын береді. Әр аттың тұсына өз бағаларын қояды.

Оқушы аты Баға
1 Айқын 5
2 Айша 5
VI.Үйге тапсырма Оқулықтағы 5-тапсырманы орындау
VII.Рефлексия Күн шапақтары салынған А4 парағын таратады. Оқушылар сабақтан алған әсерлерін күн шапақтарына жазып, тақтаға іледі.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Пәні: Қазақ тілі Мерзімі: Сыныбы: 7АБВГД

Мұғалімі: Мұқұлбекова Ж.Е.

Сабақ тақырыбы: Тараздың бойтұмары
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтемер) Ресми-іскерлік «өтініш, нұсқаулық, ресми құттықтаулар, ұсыныстар) салаға қатысты мәтіндердің тілдік ерекшелігін анықтап, талдау жасау.
Мәтіндердің идеясын, мақсатты аудиториясын салыстырып, талдау жасау.
Мәтін үзінділері арқылы оқиғаның дамуын болжау.
Сабақтың мақсаттары: Барлығы:  Мәтіндердің идеясын, мақсатты аудиториясын салыстырып, талдау жасайды.
Көбі:  Ресми-іскерлік «өтініш, нұсқаулық, ресми құттықтаулар, ұсыныстар) салаға қатысты мәтіндердің тілдік ерекшелігін анықтап, талдау жасайды.
Кейбірі:  Мәтіндердің идеясын, мақсатты аудиториясын салыстырып, талдау жасайды.
Күтілетін нәтижелер: Тақырыпқа қатысты мәтіндерді мәнерлеп оқиды, мәтіндерден негізгі ақпаратты таба алады, Тараз қаласының тарихы жайлы ақпарат бере алады.
Жаңа сөздер: Бойтұмар, жаугершілік, күмбез, шайқас, неке қию, балғын.
Сабақта қолданылатын материалдар: Интерактивті тақта, слайдтар, А4 парағы, маркерлер, плакат, «Көне Тараз» туралы деректі фильм, тақырыпқа қатысты суреттер, сызба, альбомдар мен буклеттер.
Оқыту әдістері: Түсіндіру, сұрақ-жауап, «Төрт сөйлем» тәсілі, диалог, ойталқы эссе, «Шағын шолу» тәсілі.
Дереккөздері: Әдістемелік құрал, дидактикалық материалдар, сөздік.
Тапсырмалар:

Сабақ барысындағы мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:

Басы Ұйымдастыру кезеңі: амандасу, түгендеу, алдыңғы оқумен байланыстыру:

Амансың ба, алтын күн!

Амансың ба, көк аспан!

Амансың ба, достарым!

Сабағымызды бастайық

Жамандықты тастайық!

–          Көңіл-күйлерің қалай?

–          Қазір қай жыл мезгілі?

–          Күз айларын ата.

–          Аптаның қай күні?

Оқушылар мұғаліммен амандасады.
Өткен сабақты тексеру Үй тапсырмасын тексереді. Кемшіліктерді анықтайды, түзетеді, бағалайды. Тапсырманы айтады, тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді.
Ортасы

І. Қызығушылықты ояту

 

Оқушыларды жаңа сабаққа кіргізу мақсатында интерактивті тақтадан «Көне Тараз» туралы деректі фильм көрсетеді. Ой шақыру сұрақтарын қояды: – Балалар, Тараз қаласының басқа қалалардан қандай ерекшелігі бар? Деректі фильмді көреді, сұрақтарға жауап береді.
ІІ. Мағынаны тану 1.Сөздікпен жұмыс. А)Мұғалім интерактивті тақтадан тақырыпқа қатысты жаңа сөздермен таныстырады, аудармасын айтады. Оларды оқиды, оқушыларға қайталатады.

 

Тыңдалым. Оқылым. Жаңа сөздерді тыңдайды, қайталайды. Айтылым. Дұрыс айтылуымен ауызша жаттығу жүргізеді.
2. Мәтіналды жұмыс.

А) Айтылым. Оқулықтағы 1-тапсырманы орындатады.

Айтылым. Сұрақтар бойынша диалог құрады.
Ә) Жазылым. Оқулықтағы 2-тапсырманы орындатады. Жазылым. Диалогтегі көп нүктенің орнына қажетті сөздерді қойып жазады.
3. Мәтінмен жұмыс. А)Тыңдалым. Оқылым. Оқулықтағы 3-тапсырманы орындатады.

 

Тыңдалым. Оқылым. Мәтінді тыңдайды, оқиды.
4. Сергіту сәті. Күнделікті сергіту жаттығуын жасатады.

 

Сергіту жаттығуын жасайды.
III.Ой толғаныс Оқулықтағы 9-тапсырманы орындатамын. Жазылым. Қайнар көздерді пайдаланып, Қазақстан жерінде бой көтерген ғашықтар кесенелерінің бірі туралы материал жинайды, тұсаукесер жасайды.
IV.Бекіту «Есте сақта!» айдарымен берілген сөйлемдерді оқиды, талдатады. Сөйлемдерді оқиды, талдайды.
V.Бағалау Формативті бағалау. Мұғалім оқушылардың бағалауы бойынша өз ойларын айтып, қорытынды бағаны өзі қояды. Оқушыларға аты-жөндері жазылған өзара бағалау парағын береді. Әр аттың тұсына өз бағаларын қояды.

Оқушы аты Баға
1 Айқын 5
2 Айша 5
VI.Үйге тапсырма Оқулықтағы 6-тапсырманы орындау.
VII.Рефлексия Күн шапақтары салынған А4 парағын таратады. Оқушылар сабақтан алған әсерлерін күн шапақтарына жазып, тақтаға іледі.